0

Cara hack password wifi dengan cmd

Friday, October 24, 2014
Share this Article on :
Hack password wifi pada masa kini bukanlah suatu pekara yang susah kerana terdapat banyak cara dan software yang boleh digunakan diluar sana. Apa yang anda perlu tahu cuma ialah software yang mana satu anda perlu guna dan bagaimana cara menggunakannya. Jadi kali ini akan akan pelajari cara hack wifi password dengan CMD.


Terdapat dua jenis asas kelemahan yang dikaitkan dengan WLAN: mereka yang disebabkan oleh konfigurasi lemah dan orang-orang yang disebabkan oleh encryption lemah. Konfigurasi yang lemah menyebabkan banyak keterdedahan. Rangkaian wayarles sering mula digunakan dengan tiada tetapan keselamatan atau tidak mencukupi. Dengan tiada tetapan keselamatan - tetapan standard - akses diperolehi hanya oleh persatuan. Dengan tetapan keselamatan tidak mencukupi kerana cloaking dan / atau alamat MAC penapisan, keselamatan mudah dikalahkan.

Penyulitan Lemah menyebabkan kelemahan selebihnya. Wired Equivalent Privacy (WEP) rosak dan boleh ditewaskan dalam beberapa cara. Wi-Fi Protected Access (WPA) dan Protokol Pengesahan extensible Ringan Cisco (LEAP) adalah terdedah kepada serangan kamus. Berikut adalah cara untuk hack wifi password menggunakan CMD.

    Download stkeys 

1)  Copy and paste stkeys from the folder which it saved to a new folder called "Thomson" (create new folder) .

2)  In the search bar (Start Button) type "CMD" and hit ENTER

3)  Type

    cd c:\thomson

and hit Enter

    stkeys [AND THE SSID]

and hit Enter
Kalau kantoi jangan cari aku -,-
sekian terimakasih :)


Artikel Terkait:

0 comments:

Post a Comment